Ajánlattételi felhívás

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

név: Geréb Tünde
beosztás/munkakör: jegyző
Tinnyei Közös Önkormányzat Hivatal
Cím: 2086 Tinnye, Bajcsy-Zs. u. 9.
Elérhetőség: +36 26 335 076
Iktatószám: 1/2555-1/2021.
e-mail: jegyzo@pilisjaszfalu.hu 

Tárgy: Ajánlatkérés

Tisztelt Gazdasági Szereplő!
A verseny tisztaságát, valamint a szolgáltatók esélyegyenlőségét biztosítva ez úton kíván ajánlatot kérni Önöktől az alábbiak szerint:

1. A BESZERZŐ ADATAI

PILISJÁSZFALU KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA, 2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 33.

2. A BESZERZÉSI ELJÁRÁS FAJTÁJA

Közbeszerzési értékhatár alatti, ajánlattevők közvetlen felkérésével, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény XIV. fejezete szerint.

3. A BESZERZÉS TÁRGYA, MENNYISÉGE

Tárgy: Tinnyei Közös Önkormányzati hivatal könyvvizsgálata a finanszírozás tekintetében 2019-2021 időszak vonatkozásában

4. TELJESÍTÉS HATÁRIDEJE/TELJESÍTÉS IDŐTARTAMA

2022. március 15.

5. TELJESÍTÉS HELYE:

2086 Tinnye, Bajcsy-Zs. utca 9.

6. AZ ELLENSZOLGÁLTATÁS TELJESÍTÉSÉNEK FELTÉTELEI

Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő az ellenértéket a nyertes Ajánlattevő által – a teljesítés igazolását követően – a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla kézhezvételét követően átutalással teljesíti, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:130. § (1) bekezdésében foglaltak szerint, a számla kézhezvételét követő 30 napon belül.

7. AZ AJÁNLATOK ÉRTÉKELÉSI SZEMPONTJA

Legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

8. AZ AJÁNLATTÉTEL NYELVE

Az ajánlatot magyar nyelven kell az Ajánlattevőknek benyújtania.

9. AZ AJÁNLATTÉTELI HATÁRIDŐ

Ajánlattételi határidő időpontja: 2021. november 18. (csütörtök) 14:00 óra

10. AZ AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG IDŐTARTAMA
Az ajánlati kötöttség időtartama 30 nap.
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a felhívásban foglaltaknak megfelelő, legkedvezőbb ajánlatot benyújtó ajánlattevővel szemben a szerződés megkötését megtagadja.

11. EGYÉB INFORMÁCIÓ
A) Az ajánlatot cégszerűen aláírva személyesen (Tinnyei Közös Önkormányzati Hivatal jegyzőjének, 2086. Tinnye, Bajcsy-Zs. utca 9.) vagy elektronikus úton a jegyzo@pilisjaszfalu.hu címre kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig.
B) Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költséget, kockázatot ajánlattevőnek kell viselnie.
C) Ajánlatkérő a 9. pontban megállapított, illetve adott esetben meghosszabbított ajánlattételi határidő lejártáig felhívását visszavonhatja.
D) Eredménytelen a beszerzési eljárás, ha:
− nem nyújtottak be árajánlatot;
− az Árajánlatot tevők egyike sem felel meg az árajánlatkérésben foglalt feltételeknek;
− az Árajánlatot tevők egyike sem felel meg az összeférhetetlenségi követelményeknek;
− az Árajánlatot tevő árajánlatában meghatározott ellenszolgáltatás mértéke eléri a Kbt. szerinti közbeszerzési értékhatárt;
− egyik Árajánlatot tevő sem, vagy az összességében legelőnyösebb Árajánlatot tevő sem tett megfelelő árajánlatot, figyelemmel az Árajánlatot kérőnek a beszerzés tárgyára fordítható előirányzata összegére, és az árajánlat fedezetére vállalt fizetési kötelezettség kiegészítése nem biztosított;
− egyéb módon nem felel meg az árajánlati felhívásban vagy a vonatkozó
jogszabályokban meghatározott feltételeknek.
E) Az ajánlattételi felhívás három könyvvizsgáló cég számára kerül megküldésre, de nyilvánosan megjelenik Pilisjászfalu Község Önkormányzat honlapján (www.pilisjaszfalu.hu) így arra bárki, meghívás nélkül ajánlatot adhat. Az az ajánlattevő ajánlata kerül a bírálóbizottság elé, amely ajánlattevő rendelkezik önkormányzati finanszírozásban gyakorlattal és jártassággal. A meghívás nélküli ajánlattevők számára kötelező a referencia bemutatása.
F) Az ajánlat tartalma:
− a könyvvizsgálat módszerének leírása,
− a könyvvizsgálat lefolytatásának ütemezése, helye, egyéb információi,
− ajánlati ár,
− Átláthatósági nyilatkozat,
− referencia igazolása (meghívás nélküli ajánlattevők számára).

12. AZ AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS MEGKÜLDÉSÉNEK NAPJA

2021. október 29.

13. MŰSZAKI SPECIFIKÁCIÓ

A Tinnyei Közös Önkormányzati hivatalt két önkormányzat megállapodása hozta létre 2013ban. A megállapodást 2019 folyamán módosították, mely megállapodás 2021-ben került frissítésre.
A megállapodások rendelkeztek a hivatal finanszírozásáról, de az önkormányzatok hozzájárulásai nem a megállapodásban foglaltaknak megfelelően valósult meg a 2021-es módosítást megelőzően.
2013-tól 2019 év végéig az önkormányzatok a hozzájárulásukat oly mértékben fizették, amilyen mértékben a hivatali dolgozók bérköltsége ezt meghatározta, a jegyző bérén és juttatásain pedig 50-50%-ban osztoztak.
A két településen dolgozó kollégák bérszintje nem azonos szinten került meghatározásra, azokban – függetlenül a munkakörök azonosságától – jelentős eltérés mutatkozott.
A Tinnyén dolgozó kollégák bruttó bérének mértéke alacsonyabb volt a Pilisjászfalun dolgozókétól. Ezért a finanszírozást ezen különbség figyelembevételével valósították meg. Fenti okok miatt korábban a 2013-2018 évekről készült könyvvizsgálói jelentés, melyben a Közös Hivatal finanszírozási rendszerének hiányosságai megállapításra kerültek.

2020. április hónapban 2020. január 1. hatállyal a finanszírozás elvének megváltoztatását rendeltem el. Miután a bérek szintje egységesítésre került a finanszírozást az alábbi elv szerint határoztam meg.

A módosítást követő elv:
Költségvetés összege – állami támogatás = Önkormányzati hozzájárulás / 2 = egy önkormányzat hozzájárulása

Beutalás mértéke:
Egy önkormányzat hozzájárulásának 1/12-ed része havonként. Ezen elv alapján valósult meg a 2021 évi megállapodás módosítása.

A 2019-es megállapodás módosítás a székhely települést is megváltoztatta májusi hatállyal, de az állami finanszírozás kiutalásának helye ezt csak később követte, azaz még több hónapon keresztül Pilisjászfalu kapta a hivatalra eső finanszírozás összegét. A hivatal költségvetési főösszege:
− 2019-ben 96.717.600,- Ft,
− 2020-ban 81.573.997,- Ft volt,
− 2021-ben pedig 88.968.444,- Ft.

Pilisjászfalu Község Képviselőtestülete azért rendelte el a könyvvizsgálatot, hogy megállapításra kerüljön, hogy 2019, 2020, 2021 vonatkozásában a hivatal finanszírozása helyesen került-e megvalósításra az önkormányzat részéről.

A közös hivatal működtetését dokumentáló megállapodások az ajánlattételi felhívás mellékletét képezik.

Tisztelettel:

Geréb Tünde jegyző sk.

Ajánlattételi felhívás_KÖH_könyvvizsgálat
Átláthatósági Nyilatkozat
Megállapodások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük