Pályázati felhívás, (tinnyei) igazgatási ügyintéző munkakörre

Pilisjászfalui Közös Önkormányzati Hivatal a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Pilisjászfalui Közös Önkormányzati Hivatal Tinnyei Kirendeltsége

igazgatási ügyintéző munkakörének betöltésére.


A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2086 Tinnye, Bajcsy Zsilinszky utca 9.
Ellátandó feladatok:
Részt vesz a Képviselő-testületi ülések előkészítésében, ellátja a hivatal iratkezelésével, postázásával,a hirdetmények kifüggesztésével kapcsolatos teendőket, a Képviselő-testületi jegyzőkönyvek vezetését, felterjesztését. Gondoskodik a rendeletek kihirdetéséről, a statisztikák elkészítéséről. Ellátja a polgármester és a jegyző adminisztrációs titkársági feladatait.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Képviselő-testületi, illetve bizottsági üléseken történő jegyzőkönyvezéssel kapcsolatos feladatok ellátása, valamint igazgatási és adminisztrációs feladatok.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
 Magyar állampolgárság,
 Cselekvőképesség,
 Büntetlen előélet,
 Középiskola/gimnázium,
 Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
 Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, Büntetlen előélet, Felhasználó szintű MS Office(irodai alkalmazások), Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása, hat hónap próbaidő vállalása, legalább 3 éves közigazgatási gyakorlat,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 Főiskola, szakirányú felsőfokú végzettség,
 önkormányzati vagy államigazgatási – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 Iskolai végzettséget, képesítést igazoló okiratok másolata, részletes szakmai önéletrajz a 45/2012.Korm. rendelet I. számú melléklete szerint, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról, hozzájárulás a pályázattal összefüggő személyes adatok kezeléséhez
 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. július 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Imre Gábor jegyző nyújt, a 06-26-373-777 vagy 06-26 335-076 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
 Postai úton, a pályázatnak a Pilisjászfalui Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 33. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 527/2015. , valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző.
 Személyesen: Dr. Imre Gábor jegyző vagy Fazekasné Catanzaro Rita szociális ügyintéző, Pest megye, 2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 33. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Benyújtott pályázat vagy személyes meghallgatást követően a jegyző dönt. A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. július 24.
A pályázati kiírás  közzétételének helye, ideje:

kozigallas.gov.hu
www.tinnye.hu
www.pilisjaszfalu. hu
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.tinnye.hu honlapon szerezhet.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük