Adó- és munkaügyi ügyintézőt keresünk

Tinnyei Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Adó-és munkaügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Pest megye, 2086 Tinnye, Bajcsy Zsilinszky utca 9.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

  1. melléklet 19.Pénzügyi és számviteli feladatkör 23.Humánpolitikai feladatkör

Ellátandó feladatok:

Helyi adókkal kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása, adóellenőrzések, helyszíni ellenőrzések végzése, adó- és értékbizonyítvány kiadása, adónyilvántartások vezetése, végrehajtási eljárás kezdeményezése, közreműködés a helyi rendeletek és beszámolók előkészítésében,munkakörhöz tartozó adatszolgáltatások készítése, köztisztviselők, közalkalmazottak, önkormányzati alkalmazottak jogviszonyával kapcsolatos munkaügyi feladatok,végzése, munkaügyi nyilvántartások, szabadság nyilvántartások, személyi anyag kezelése

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Adóigazgatási és humánpolitikai feladatok

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Képviselő-testület által meghatározott egyéb juttatások az irányadók. 

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség
  • Büntetlen előélet
  • Középfokú képesítés, TB- és bérügyintéző vagy pénzügyi-számviteli ügyintéző képesítés
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Közigazgatásban szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
  • KIRA rendszer ismerete – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
  • ASP keretrendszer, adó szakrendszer ismerete – Legalább 1-3 év szakmai
  • tapasztalat
  • közigazgatási alapvizsga

Elvárt kompetenciák: Kiváló szintű kommunikációs készség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

A 87/2019.(IV.23.) Korm.rendelet 1.sz. melléklete szerinti szakmai önéletrajz, végzettséget igazoló okiratok másolata,motivációs levél, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat tételi eljárás vállalásáról,hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok kezeléséhez, illetve ahhoz, hogy azokat a döntésben érintettek megismerhessék

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. február 28.

A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Tinnyei Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2086 Tinnye, Bajcsy Zsilinszky utca 9. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/562/2020.  valamint a munkakör megnevezését: Adó-és munkaügyi ügyintéző.

Elektronikus úton Bayer Ágnes részére az igazgatas@tinnye.hu e-mail címen keresztül

Személyesen: Bayer Ágnes, Pest megye, 2086 Tinnye, Bajcsy Zsilinszky utca 9.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázati eljárás során a pályázati feltételeknek megfelelő pályázót a munkáltató személyesen meghallgatja. Az állás 6 hónap próbaidő kikötésével tölthető be. A munkáltató a pályázat érvénytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. március 6.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

www.tinnye.hu – 2020. február 7.
www.pilisjaszfalu.hu – 2020. február 7.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.tinnye.hu honlapon szerezhet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük